Den inre resan


Vad hände egentligen med denna fantastiska reklamkampanj från SJ? (möjligen det enda som SJ faktiskt lyckats med i positiv bemärkelse) Varje gång jag sätter mig på ett tåg, vilket har hänt i storleksordningen 100 gånger det senaste året brukar jag någon gång under resan, titta ut genom fönstret, och identifiera mig med reklamen. Kvällens tågresa går mot Borlänge och den inre resan består denna gång inte av så mycket fönstertittande som av att börja läsa boken Rättegång I.

Även om SJ inte ligger på plus hos mig måste jag säga att jag är positivt överaskad över att tåget så här långt alltjämt följer sin tidtabell. Denna positiva känsla säger kanske mer om mina gängse erfarenheter av tågresor med detta bolag.



Imorgon väntar rättskipning i Falun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0